Kiedy jesteś w trakcie burzliwej lub stresującej sytuacji, jak na przykład utrata bliskiej osoby, twój wewnętrzny głos często ma tendencję do uruchamiania negatywnych uczuć: gniewu, frustracji, smutku, i innych.

Te trzy proste narzędzia opierające się na naturalnych sposobach radzenia sobie z tego rodzaju sytuacją są łatwe do zapamiętania, nawet wtedy, gdy czujesz się zaniedbany lub całkowicie wypalony.

Screen-Shot-2015-08-24-at-2.09.54-PM-728x400

1.Mówienie
Spędzanie czasu na  rozmowie z kimś nie pozwala na  miejsca na negatywne myśli w Twojej głowie.

To ważne, aby wybrać osoby, które spędzają czas z nami i możemy im zaufać, ta taktyka będzie działać tylko wtedy, gdy będziesz zaangażowany. Ktoś, kto mówi do ciebie non-stop daje taką samą ilość pustki w głowie, bo w końcu przestaniesz słuchać i przejdziesz  do trybu zombie.

2.Słuchanie

Posłuchaj osób, które do Ciebie mówią. Mogą Cię zaciekawić tematy na których się skupiają i szybko zapomnisz co Cię dręczy. Oderwij się od rzeczywistości i zastanów nad tym co mówi druga osoba.

Najlepszym wyborem jest ktoś, kto będzie angażować się w dialog równy z tobą, i wie, jakie tematy omijać.

3. Śpiew
Głośny śpiew pomoże skupić się nam na słowach piosenki i przestać myśleć o dręczących tematach. Utwory, które wybierzesz mogą wpłynąć na Twoje emocje i bez problemu pozbędziesz się smutku.

Dziki i głośny śpiew wyrzuci na wierzch negatywne emocje i będziesz czuł się oczyszczony. Bez potrzeby płaczu i złości.

tagged in smutek