Chcę zostać trendsetterem

Jeżeli chcesz zostać trendsetterem i testować nowe produkty jesteś w dobrym miejscu. Ale najpierw przeczytaj KIM jest trendsetter i JAK wygląda jego praca.

TRENDSETTER

To ktoś kto stosuje nieco inną formę promocji, niż ta którą znamy z codzienności. Trendsetter testuje, poleca, rekomenduje usługi produkty czy miejsca przez siebie sprawdzone. Trendsetter to przede wszystkim LIDER OPINII SPOŁECZNEJ – to osoba, która dosłownie porywa za sobą tłumy – swoja osobowością, sposobem bycia, wyglądem. A wykorzystując swoje niezaprzeczalne talenty mówcy i lidera pociąga za sobą tłumy tych, którzy chcą mieć dokładnie taki sam zegarek jak Trendsetter, chcą pić te same driki co on. A dlaczego? ponieważ Trendsetter jest kimś kogo chcą naśladować. Tym samym Trendsetter tylko korzystając z produktów które dostaje do testowania, sprzedaje je, nie stosując przy tym żadnych technik sprzedaży.

Jak trendsetting wykorzystać w praktyce?

Trendsetterów potrzebuje każda firma, która chce dotrzeć bezpośrednio do docelowej grupy swoich klientów. Zwykle są to młodzi ludzie, jednak trendsetterów spotyka się też w środowisku młodych matek, czy seniorów jeżdżacych na wycieczki :)
Jezeli masz produkt przeznaczony dla konkretnej grupy – zatrudnij trendsettera, daj mu próbki lub pełnowartościowe produkty i pozwól mu działać.

Kto może zostać trendsetterem?

Przede wszystkim Trendsetter powinien bardzo dobrze wyglądać, być dowcipny, błyskotliwy, pozytywny, mieć ogrom znajomych, bywać w środowisku, znać savior vivre i najważniejsze: powinien być liderem od urodzenia. Trendsetterów szuka się już w przedszkolach :) Ale trendsetterem można się też stać: ucząc się jak być porywającym i jak sprawiać, żeby inni brali z niego przykład, jak wyglądać, jak się zachowywać w zależności od sytuacji.
Trendsetterzy działają nie tylko w realu ale także w sieci – na portalach społecznościowych, forach, grupach tematycznych.

Jakie są korzyści z pracy Trendsettera?

Trendsetter to osoba, która lubi testować i polecać dobre produkty, miejsca, usługi. Może być chodzącą reklamą, może być ubrany i wyposażony „od stóp do głów”, ale najważniejsze jest to, że działa w sposób etyczny i zgodnie z prawdą i swoimi odczuciami. Ponieważ trendsetting wykorzystuje zasady buzz marketingu, bardzo ważny w pracy trendsettera jest kodeks etyczny, do którego się stosuje.

W zależności od branży Trendsetter może sprzedawać niemal wszystko: gadżety, FMCG, ubrania, ale i samochody, ubezpieczenia, szkolenia, wszystko to co może mieć na sobie, czego może używać, lub o czym mówić czy pisać w sieci. Korzyści to przede wszystkim: podniesiony wizerunek firmy, zwiększona sprzedaż, prestiż jaki będzie kojarzył się z marką.

Jeżeli nadal chcesz być trendsetterem i testować produkty i usługi z Twojej okolicy – całkowicie za darmo – zapraszamy do kontaktu.

Wyślij nam mail o temacie „Chce zostać trendsetterem” z danymi:
Imię
Nazwisko
nr.Tel.
Mail
Miejsce Zamieszkania
Wiek (data urodzenia)
Zainteresowania

Odezwiemy się do Ciebie!

 

1 Comment

  1. Pingback : Spotkanie Informacyjne BBMEETINGBiznes&Blogers Meeting | Biznes&Blogers Meeting

Leave a reply

Your email address will not be published.

filipiny blog