Ponad 20 prelekcji z zakresu e-commerce, 2 warsztaty dla studentów, wideokonferencja, a to wszystko podczas dwóch dni „East-Biz” – Wschodniego Forum e-biznesu.”

Specjaliści w dziedzinie e-commerce spotkają się w dniach 17-18 października 2014 r. w Białymstoku podczas Wschodniego Forum e-biznesu „East-Biz”. Przedstawiciele firm takich jak Brand24, Sallesmanago, Orange, Raben, czy Listonic – podzielą się praktyczną wiedzą i doświadczeniem dotyczącym sprzedaży w Internecie z uczestnikami konferencji organizowanej przez Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, EastCamp oraz Wydział Zarządzania Politechniki Białostockiej.

„W dzisiejszych czasach wykorzystanie kanału elektronicznego w handlu nie jest już czynnikiem przewagi konkurencyjnej, a stało się standardem. Branża e-commerce w Polsce jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków, a jednocześnie jest bardzo podatna na zmiany otoczenia. Rośnie dynamicznie, ale też ciągle ewoluuje. Aby być na bieżąco ze zmianami trzeba śledzić najnowsze trendy, dlatego też warto wziąć udział we Wschodnim Forum e-biznesu „East-Biz” – mówi Anna Daszuta-Zalewska, Dyrektor BPN-T.

East-Biz to wydarzenie dla osób, które marzą o własnym biznesie lub już rozwijają własne projekty biznesowe.

Przyjrzymy się zmianom, jakie zachodzą w e-biznesie, działalności jego liderów, strategiom budowania i prowadzenia nowoczesnych biznesów internetowych oraz innowacyjnym rozwiązaniom w obszarze e-usług. Podczas inspirujących prelekcji, warsztatów i wideokonferencji zaprezentowane zostaną nowoczesne modele biznesowe, najnowsze technologie internetowe i mobline oraz praktyczna wiedza dotycząca poszukiwania nisz rynkowych i komercjalizacji unikalnych pomysłów. mówi prof. Joanicjusz Nazarko, Dziekan Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej.

– Będzie można zapoznać się z istotnymi aspektami handlu elektronicznego, najnowszymi danymi dotyczącymi tego rynku czy też z narzędziami efektywnego prowadzenia sprzedaży internetowej – podsumowuje Kamila Kiersznowska z EastCamp Białystok.

Uczestnicy dowiedzą się m.in. o trendach na rynku e-commerce, o gender marketingu i psychologii klientów, o skutecznym e-merchandisingu, analityce i efektywnym pozycjonowaniu, a także o zakupach jako mechanizmie nagrody.

Pierwszy dzień konferencji został wzbogacony o dwie sesje warsztatowe przeznaczone dla studentów z tematyki zarządzania czasem oraz marketingu.

Wydarzenie ma inspirować i motywować uczestników do zakładania i rozwijania własnych firm. Nasi wybitni prelegenci podzielą się swoimi doświadczeniami, przedstawią interesujące fakty i dostarczą cennej wiedzy pozwalającej lepiej zrozumieć rynek e-commerce. Ponadto konferencja ta jest niepowtarzalną szansą na networking z kluczowymi osobami z branży oraz zdobycie wielu cennych kontaktów biznesowych.

East-Biz odbędzie się w dniach 17-18 października 2014 r. na terenie Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej oraz Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego, w budynku Inkubatora Technologicznego. Wstęp na konferencję jest nieodpłatny po wcześniejszej rejestracji.

Logo_EAST-BIZ_final

Więcej informacji na www.east-biz.pl