Polish Businesswoman Congress, to jedyne w swoim rodzaju seminarium, podczas którego w jednym miejscu spotka się 2000 przedsiębiorczych osób, żądnych wiedzy, kontaktów, szukających nowych możliwości, odbędą się pokazy mody, a w części wystawienniczej będą miały miejsce targi z produktami i usługami dla biznesu. To wydarzenie podczas, którego wystąpią uznani mówcy i wielkie osobowości polskiej sceny biznesowej. To największy kongres dla kobiet biznesu w Polsce, który na stałe wpisał się w plan biznesowych wydarzeń o charakterze międzynarodowym.

Centrum kongresowo-hotelowe Gromada, ul. 17 Stycznia 32, Warszawa. Kongres odbędzie się w dniach 3 i 4 października 2014 r. (piątek i sobota) w godzinach 10.00-18.00

banner1

Podczas tego wyjątkowego wydarzenia będzie można wejść w interakcje z liderami, właścicielkami firm, zarówno tych z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, jak i znanych na arenie międzynarodowej. Kongres jest świetną okazją do wymiany poglądów z cenionymi postaciami polskiej sceny politycznej, finansowej, menedżerami, dyrektorami i innymi profesjonalistami w swoich dziedzinach. Podczas tego dwudniowego wydarzenia w jednym miejscu spotka się 2000 osób, mających wspólne cele i wartości, szukających nowych możliwości dla rozwoju swych biznesów.

Główne cele Polish Businesswoman Congress 2014:
– Przedstawienie najważniejszych zadań stojących przed współczesnymi szefami i analiza kobiecego stylu zarządzania jako innowacyjnego modelu przywództwa
– Inspiracja Kobiet Przedsiębiorczyń, w rozwijaniu ich własnych firm, zwiększaniu skali działania i dążenia do większego wskaźnika rentowności
– Przekazanie praktycznej wiedzy i doświadczenia bezpośrednio od uznanych osobowości, międzynarodowych mówców, którzy mają za sobą lata treningów, przeprowadzonych coachingów i wystąpień publicznych
– Podkreślenie wysokiego poziomu przedsiębiorczości Polek na tle Unii Europejskiej i ich roli na rzecz wzrostu gospodarczego i zatrudnienia: przykłady polskich businesswoman i z zagranicy
– Budowanie sieci kontaktów i systemu wzajemnego wsparcia na płaszczyźnie biznesowej
– Promowanie koncepcji work-life balance, czyli lepszego zrównoważenia życia rodzinnego, zawodowego i czasu wolnego
– Budowanie kooperacji pomiędzy polskimi a światowymi rynkami i wyznaczanie ścieżek nowych możliwości inwestycyjnych dla kobiet w różnych sektorach gospodarki.

Źródło: http://www.businesswomanlife.pl/