Iloo.pl – skracanie linków dla agencji Public Relations, marketingowych i kreatywnych.

Skracanie linków jest dzisiaj szeroko wykorzystywanym procesem w social mediach, służy głównie zaoszczędzeniu miejsca w postach i ułatwieniu odbiorcy w redystrybucji adresu URL. Istotnym elementem jest analiza ruch jaki generuje link, oraz w jaki sposób (jakimi kanałami) użytkownicy  rozprzestrzeniają adres.

iloo_aps

System iloo nie ogranicza się jedynie do skracania linków i statystyk, umożliwia generowanie skróconych linków wraz z różnymi stałymi i zmiennymi. Oferuje możliwość stworzenia własnego aliansu, zabezpieczenia linku hasłem, dodania geotargetingu i masowego skracania linków. Geotargeting to ciekawe rozwiązanie dla właścicieli i agencji obsługujących strony wielojęzyczne. Dzięki tej funkcji można wygenerować jeden link dla wielu zakładek językowych, który automatycznie przeniesie odbiorcę, ze względu na jego lokalizację do odpowiedniej strony językowej. Dodatkowo wszystkie linki zapisywane są na koncie użytkownika, dzięki czemu ma do nich wgląd z każdego urządzenia, może je dowolnie edytować i grupować – tworzyć pakiety linków dla każdego klienta oddzielnie, co ułatwi ich klasyfikację.

Podczas budowy systemu zadano sobie pytanie w jaki sposób można wykorzystać przestrzeń pomiędzy miejscem zamieszczenia linku, a docelową stroną. Tu pojawia się funkcja strony promocyjnej, która wyświetlana jest przez 5 sekund w momencie kliknięcia w link (przykład: http://iloo.pl/6NOFA ). Użytkownik może stworzyć do 100 takich stron i podpinać dowolne linki pod każdą z nich.

Slide-02

Panel obsługi jest intuicyjny, pozwala na szybki podgląd statystyk, zarządzanie linkami i oferuje pobranie aplikacji ilooWEB, która skraca linki już z poziomu przeglądarki. Do dyspozycji mamy także API do implementacji na własnej stronie do automatycznego generowania linków.

Do końca 2014 roku, można bezpłatnie przetestować system, w tym celu wystarczy wysłać zapytanie na bok@iloo.pl

Więcej na: http://iloo.pl/