Przeciwdziałanie przemocy domowej jest niezwykle trudne, gdyż wiele osób dotkniętych tym problemem nie szuka pomocy u innych, lecz tkwi w zaburzonym schemacie więzi rodzinnych. Problem ten dotyczy zarówno kobiet jak i mężczyzn, na co zwraca uwagę artysta tworzący pod pseudonimem Saint Hoax. Kampania ironicznie zatytułowana Happy Never After została skierowana do maltretowanych kobiet, aby zachęcić ofiary do zgłaszania wszelkich przejawów przemocy domowej. Plakaty mają dość nietypowy charakter, gdyż przedstawiają obrazy maltretowanych księżniczek Disneya. Ariel, Jasmine, Kopciuszek i Aurora mają siniaki, zadrapania i rany na swoich twarzach, a na dole plakatu widnieje napis „Kiedy on przestał traktować Cię jak księżniczkę? Nigdy nie jest za późno, aby położyć temu kres.”

Saint Hoax  3

Artysta nie skupił się wyłącznie na maltretowanych kobietach, ale także na mężczyznach będących ofiarami przemocy domowej. Tym razem, na plakatach przedstawiono bohaterów z bajek: Herkulesa, Aladyna, księcia Erica i Johna Smitha z Pocahontas. Na ich twarzach widnieją oznaki pobicia, a do plakatów został dołączony napis ” Kiedy ona przestała traktować Cię jak bohatera? Nie wstydź się prosić o pomoc.” Artysta ma nadzieję, że takie przedstawienie problemu wpłynie na ofiary przemocy domowej, które zaczną poszukiwać pomocy.

Saint Hoax' Abuse Awareness Campaign  2

Saint Hoax' Abuse Awareness Campaign  3

Saint Hoax' Abuse Awareness Campaign  4

Saint Hoax' Abuse Awareness Campaign  5

Saint Hoax' Abuse Awareness Campaign

saint-hoax _2

Źródło:
https://www.facebook.com/SaintHoax?fref=photo