Każda kobieta miewa gorsze dni, a dla wielu osób doskonałym sposobem na poprawę samopoczucia są słodycze, w szczególności lody. Parker Jones pokazuje, że już sama zabawa z opakowaniami lodów, które mówią to, co myśli każda dziewczyna w trakcie „złych dni”, może wywołać uśmiech na twarzy.

PMS Ice CreamCo prawda, lody PMS byłyby skierowane do specyficznej grupy konsumentów, ale z pewnością odnalazłby szerokie zastosowanie, gdyż ich etykietki wyrażają więcej niż sam smak lodów.

PMS Ice Cream_1Parker Jones tworzy hipotetyczną linii lodów, która odzwierciedla nastroje i objawy kobiet podczas PMS. Projektantka proponuje trzy wyjątkowe opakowania dla standardowych smaków lodów, które odzwierciedlają trzy stadia PMS – „Potrzebuję trochę więcej”, „Nie zbliżaj się do mnie” i „Chyba umieram”. To lody, które są w stanie zrozumieć PMS 🙂

PMS Ice Cream_2

PMS Ice Cream_3

PMS Ice Cream_4

PMS Ice Cream_

PMS Ice Cream_5

Źródło: https://www.behance.net/