W listopadzie 2014 roku (25-26 XI), na terenie Targów Lublin, zostanie zorganizowany Private Label Show, czyli nowoczesne targi business to business dedykowane profesjonalistom z branży marek własnych. Celem realizacji imprezy jest stworzenie przyjaznej biznesowi przestrzeni umożliwiającej nawiązywanie relacji handlowych.

Targi są organizowane z myślą o przedsiębiorstwach, które rozwijają produkcję w segmencie marek własnych (dotyczy to zarówno produktów food oraz non-food). Podczas dwóch dni imprezy zostanie zaprezentowana oferta przedsiębiorstw wytwarzających artykuły we wszystkich kategoriach produktowych FMCG. Począwszy od producentów produktów świeżych i mrożonych, a skończywszy na producentach produktów chemicznych czy przemysłowych. Targi służą prezentacji możliwości polskich i zagranicznych dostawców oraz zaaranżowaniu kontaktów handlowych z kupcami reprezentującymi przedsiębiorstwa handlujące markami własnymi.

Na targach obecni będą decydenci największych sieci handlowych działających na terenie Polski oraz krajów ościennych. Private Label Show jest idealną okazją by nawiązać z nimi kontakt, uzyskać dostęp do największych kanałów sprzedaży i współtworzyć fenomen sukcesu rynkowego jakim jest marka własna.

Dlaczego warto odwiedzić Private Label Show?
Poznaj producentów
Udział w targach daje wyjątkową szansę nawiązania kontaktów handlowych z czołowymi przedsiębiorstwami zajmującymi się produkcją marek własnych. Targi umożliwiają zapoznanie się z ofertą produktową obejmująca wszystkie kategorie FMCG, wystawców można podzielić ze względu na rodzaj produkowanego asortymentu:
producenci produktów spożywczych
producenci produktów mięsnych oraz rybnych
producenci produktów mlecznych
producenci produktów świeżych oraz mrożonych
producenci napojów
producenci produktów chemicznych oraz przemysłowych

Negocjuj produkty
Wizyta na targach oznacza spotkanie z producentami gotowymi dostarczać produkty marki własnej. W związku z tym, że wystawcy reprezentują wszystkie kategorie produktowe udział w imprezie oznacza możliwość uzupełnienie wszelkich braków w asortymencie private label danego dystrybutora.

Zdobywaj wiedzę
Odwiedzający targi stają przed okazją wymiany informacji oraz doświadczeń. Uczestnictwo w targach stanowi możliwość zetknięcia się z najbardziej aktualną wiedzą jaką dysponują osoby odpowiedzialne za przyszłość branży.

Źródło: http://plshow.pl/