Kolejna usługa dodatkowa Acer -Premium Service
Naprawa w 5 dni lub zwrot pieniędzy za zakup wybranych laptopów Acer

Dnia 12 września Acer wprowadza dodatkową usługę: Premium Service, w ramach której wybrane urządzenia serii Aspire S, Aspire R, Swift 7 oraz Spin 7 objęte są gwarancją zwrotu 100% ceny zakupu laptopa, jeśli czas ich naprawy przekroczy 5 dni. Szczegółowe informacje na temat poszczególnych modeli objętych Premium Service i warunków promocji znajdują się na stronie acer.pl/support

Zdecydowana większość urządzeń Acer już teraz naprawiana jest w czasie nie dłuższym niż 5 dni. W sierpniu 2016 roku 97,1% wszystkich napraw zostało wykonanych w tym czasie. Jednym z czynników wpływających na skrócenie czasu serwisowania jest dostępność części zamiennych – 99,4% znajduje się na miejscu, we Wrocławiu. Kontakt z klientem, szybkość realizacji napraw oraz poziom jakości obsługi i rozmowy konsultanta ze zgłaszającym mają swoje odzwierciedlenie w wysokiej ocenie pracy serwisu, wystawianej przez klientów. W sierpniu, w skali 1-10, średnia ocena wyniosła 8,78.

W tej samej ankiecie 91% użytkowników urządzeń Acer poleciłoby je swoim znajomym. Acer przedłużył także promocję Gwarancja Niezawodności Acer do końca grudnia 2016 roku. W jej ramach klienci, którzy kupią ujęte w promocji urządzenia do 31 grudnia 2016 roku i zarejestrują je w przeciągu 30 dni od daty zakupu, otrzymają 100% zwrotu kosztów zakupu w przypadku jego awarii. Wszystkie niezbędne informacje potrzebne do rejestracji oraz listę urządzeń objętych promocją można znaleźć na stronie promise.acer.com

preview_serwis_acer_polska_sierpien_2016