Szkolenia

Szkolenie Marketing Rekomendacji oraz Rekomendacje w social media – dla biznesu

Gdybyśmy wiedzieli, jaką moc mają rekomendacje… 
Niektórzy wiedzą i chcieliby tą wiedzą podzielić się z innymi. Dlatego zapraszamy na szkolenia przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z mocy rekomendacji swoich produktów i usług. Pokazujemy jak można wykorzystać rekomendacje w praktyce, z kim kontaktować się żeby osiągnąć zamierzony sukces. 
Pomagamy w kontaktach z liderami opinii i blogosferą, uczymy jak porozumieć się i współpracować z trendsetterami.

Uczymy też jak poruszać się w sferze social media (Facebook, Twitter i inne portale społecznościowe)

Jeżeli wolisz kontakt niebezpośredni, lub nie masz czasu przyjeżdżać na szkolenia face to face, to proponujemy szkolenie internetowe, które udostępnimy już w niedługim czasie.

Informacje o szkoleniach, konferencjach i prelekcjach na temat Marketingu Rekomendacji prześlemy na maila. Prosimy o kontakt.

 

Szkolenia dla kandydatów na trendsetterów

W związku z rosnącym zainteresowaniem nowymi zawodami, a także w odpowiedzi na liczne zapytania uruchomiliśmy

OTWARTE SZKOLENIA z Coolhuntingu i Trendsettingu

 Szkolenia te skierowane są zarówno do studentów, jak i osób pracujących w różnych zawodach.

Główne cechy idealnego kandydata na Coolhuntera, czy Trendsettera to: łatwość w nawiązywaniu kontaktów, otwartość na nowości rynkowe, zainteresowanie modą, sportem, muzyką, technologią i nowymi trendami. Ważne jest bywanie w klubach i na imprezach, oraz rozległe kontakty w środowisku młodych ludzi, także w social media, czyli portalach społecznosciowych,forach, portalach tematycznych itp.

Zawód Coolhuntera czy Trendsettera traktowany może być jako dodatkowa praca, a szkolenie znacząco zwiększa możliwość zdobycia zleceń.

Po szkoleniach możliwa jest także współpraca z nowym portalem „coolhunting&trendsetting”

 

Czas trwania szkolenia 8 godzin = 1 dzień.

Miejsce szkolenia – Kraków

Grupa max 4 osoby.

Terminy ustalane są indywidualnie
Szkolenia odbywają się w topowych krakowskich klubach, kawiarniach i pubach.

 

Program zajęć

1. Specyfika zawodu i etyka pracy

 

  • główne założenia zawodu Coolhuntera i Trendsettera
  •  zakres zainteresowań w zawodzie  [/list]

2. Podstawowe zadania Analityka Trendów Rynkowych

 

  • obserwuj
  • słuchaj
  • włącz się
  • wypróbuj
  • opisuj
 

3. Komunikacja

 

  • procesy i style komunikacji
  •  buzz marketing
  • Evangelist marketing
  • Marketing wirusowy
  • Brand blogging
  • Community marketing

4. Social media i coolhunting w sieci

 

  • znaczenie działań marketingowych w sieci
  • wykorzystanie Social Mediów
  • marketing wirusowy w sieci
  • nowe znajomości w wirtualnym świecie

5. Trendsetting – Kreowanie Nowych Trendów

 

  • moda i lifestyle
  • opiniotwórcze media – skąd brać inspiracje
  • Product seeding

6. Public Relations

 

  •  zarządzanie reputacją
  • kreowanie wizerunku firmy
  • e- Public Relations, czyli jak kreować markę w sieci

7. osobisty PR

 

  • Kreowanie własnego wizerunku
  • stylizacja, analiza kolorystyczna,typy urody
  • wizaż: techniki makijażu

8. Trening w terenie 🙂

 

Zapraszamy !

filipiny blog