Warsztaty Mój Start Up – Franczyza
18 kwietnia 2015, Warszawa

Własna działalność franczyzowa jest doskonałym pomysłem na biznes zarówno dla początkujących jak i doświadczonych przedsiębiorców. Jednakże Wybór franczyzodawcy to złożona decyzja, zwykle uzależniona od indywidualnych warunków. Pomimo iż ryzyko niepowodzenia takiego biznesu jest mniejsze warto poznać mechanizmy działania sieci frnaczyzowych, by jak najlepiej poruszać się po tym rynku oraz zrozumieć, która gałąź biznesu jest dla nas najodpowiedniejsza.

Udział w szkoleniu Mój – StartUp ,,Franczyza” realizuje trzy nadrzędne cele:
I. Umiejętność oceny rzeczywistego potencjału oferowanego systemu franczyzy przez Uczestnika
II. Autodiagnoza – Uczestnik nabywa umiejętności oceny własnych zasobów materialnych i niematerialnych względem wymagań stawianych przez Franczyzodawcę
III. Umiejętność posługiwania się wskaźnikami ekonomicznymi w stopniu niezbędnym do prowadzenia własnego biznesu

Umowa franczyzowa to zwykle zobowiązanie na kilka lat, które powinny potencjalnego franczyzobiorcę rozwijać jako przedsiębiorcę, dlatego ważne jest aby przed podjęciem decyzji o zainwestowaniu swoich środków wiedział o wszystkich możliwych ryzykach związanych z oferowanym systemem franczyzowym, potrafił je właściwie ocenić względem własnych zasobów, oraz potrafił ocenić swoje szanse na rynku lokalnym którego będzie uczestnikiem.

W ciągu jednego dnia:
– poznasz dostępne opcje systemów franczyzowych na rynku
– pogłębisz wiedzę w zakresie audytu wybranego systemu franczyzowego
– poznasz metody diagnozy rynku na którym chcesz działać
– nabędziesz umiejętności oceny własnych zasobów materialnych i niematerialnych względem wymagań stawianych przez Franczyzobiorcę
– poznasz metody oceny najistotniejszych kryteriów dla wybranego systemu franczyzowego
– nauczysz się przygotować model NPV oraz P&L dla przedsiębiorstwa
– dowiesz się jak ocenić rzeczywisty potencjał oferowanego systemu franczyzowego

Trener:
Anna Waszkiewicz – Praktyk z doświadczeniem w branżach: FMCG, farmaceutycznej oraz fashion. Odpowiadała za wdrożenia rozwiązań sprzedażowych i marketingowych zwiększających rentowność sieci detalicznej aptek oraz sieci sklepów w branży fashion m.in. poprzez wdrożenie kategoryzacji. Tworzyła i wdrażała strategie rozwoju organicznego tych sieci poprzez franczyzę w tym model shop-in-shop. Skutecznie zarządza zespołami od rekrutacji po wyznaczanie i egzekucję celów. Od kwietnia 2012 roku Członek Zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców. Aktualnie pracuje w projekcie dla spółki Grupa Moja Farmacja

Więcej na stronie: http://moj-startup.pl/franczyza/